Twilight Zone
-
Hittade en gammal goding på Netflix som jag inte sätt på flera år. Filmen heter Twilight Zone: The Movie och är kanske inget speciellt idag. Men när jag såg denna film så var jag inte många år och det sitter kvar idag!
Midnight Special Horror Drive..
Creedence Clearwater Revival: The Midnight Special
Vet inte vad det är men gillar introt till denna film, är det bara jag eller är det något speciellt med den
-
De har orginalserien på Netflix också! Finns en del klassiska avsnitt där.
Kommer ihåg filmen också. Särskilt flygplansscenen
-
Jag såg aldrig originalserien Twilight Zone utan bara denna sköna film. Jepp flygplansscenen med den fina varelsen var rätt ball
Man kanske skulle ta och titta på några avsnitt från originalserien Twilight Zone!
Senaste inläggen från UEX
Nyheter
Virala trenden från Minecraft-filmen skapar kaos på biografer världen över2025-04-08 22:35 Att Minecraft-filmen är en monumental succé råder det ingen tvekan om, och rekorden krossas just nu på löpande band. Men i kölvattnet av framgångarna rapporteras det också om regelrätt kaos på flera biografer världen över, och i virala klipp på Tiktok syns det hur publiken kastar hinkar av popcorn i salongen, sliter av sig kläderna och vrålar "CHICKEN JOCKEY". I vissa fall har till och med polis fått tillkallas för att lugna situationen och en del visningar har fått avbrytas i förtid. |
Kina överväger att förbjuda amerikanska filmer som svar på Trumps tullar2025-04-08 21:30 Den senaste tidens handelskonflikt mellan USA och Kina har eskalerat, vilket har lett till att Kina överväger att minska eller helt förbjuda importen av amerikanska filmer. Denna potentiella åtgärd kommer som ett svar på de omfattande, bakåtsträvande tullarna som införts av USA under ledning av president Trump. |
Rykte: A24 planerar en remake av Bloodsport2025-04-08 20:45 Bloodsport, världens kanske bästa film, i varje fall om man på tiden det begav sig var en liten grabb på runt sju bast, kan komma att föräras med en remake. I varje fall om ryktena stämmer och det verkar dessutom som att ingen mindre än A24 är de som jagar rättigheterna. Något som så klart väcker en hel del nyfikenhet. För hur gör man egentligen om den blodiga kultklassikern i den moderna, konstnärliga tappning som A24 kommit att bli kända för? |
Tävla & Vinn en Nintendo Switch 2 + Mario Kart World2025-04-08 20:35 I samarbete med Ivan & Rasmus borta på Arcade Dreams kan vi nu erbjuda dig att delta i Sveriges första Nintendo Switch 2-tävling där du alltså kan vinna konsolen inklusive det mycket lovande Mario Kart World. Det enda du behöver göra är att svara på tre enkla frågor. Vinnaren presenteras här på siten den 18:e april. Stort lycka till och trevlig helg! |
Predator: Killer of Killers bjuder på strider mot både ninjas, vikingar och stridspiloter2025-04-08 20:15 Rymdens i särklass mest blodtörstiga jägare är tillbaka i Predator: Killer of Killers, en ny animerad satsning där vi får följa krigare från olika tidsepoker - en viking, en ninja och en stridspilot, och hur dessa tvingas in i konflikt med den ultimata fienden. Dan Trachtenberg som även var involverad i den förvånansvärt lyckades Prey, står bakom rodret även här. Detta samtidigt som han också arbetar med live-action-rullen Predator: Badlands som förväntas ha premiär senare i år. |
Jodå, Hollow Knight: Silksong kommer till båda Switch-konsolerna2025-04-08 18:03 Och en flock andra plattformar. |
Bekräftat: ny Diablo 4-expansion 20262025-04-08 16:00 Blizzard visar framtiden. |
Nintendo om Mario Kart World-priset: "Inget riktmärke"2025-04-08 15:05 Förvänta dig "varierade prislappar". |
Sätt DITT betyg på Assassin's Creed Shadows2025-04-08 14:08 Vilken blir din dom? |
Inet utser mars månads bästa medlemsrecension2025-04-08 13:02 FZ-medlemmarnas recensioner av allt från konsolspel till brädspel gör upp om Inets åtråvärda presentkort på torsdag. |