Overlord xbox 360
-
Jag sitter för tillfället och spelar Overlord på xbox 360. Det är en krigare som har små gubbar "minions" som gör allt man säger åt dom. Man upprustar sitt slott och kan även göra vapen, hjälm osv.
Singelspel men riktigt kul om man gillar action.
-
Kul, spelar inte så mycket Xbox själv eftersom all tid går till Playstation. Har dock en Xbox 360 som står och dammar i ett hörn
-
Halloj. Mitt namn är Mattias, men har handeln mhell på bl.a psn och Steam. Har spelat sen Commodore 64-tiden och ser mig som spelallätare. Just nu är jag dock inne i en retro-fas, och eftersom jag samlat på mig de flesta konsolerna som släppts genom åren så har det varit kul att fylla på deras bibliotek lite. Särskilt efter att jag upptäckte en del najs online-butiker för retro-spel samt en närbelägen butik som har det mesta. Utöver massa retro-spel samlar jag också på spel-soundtracks på vinyl. Trodde det skulle vara en nischad och därför inte så dyr hobby, men har tydligen blivit väldigt populärt att släppa soundtrack på vinyl nu... :frowning2:
Spelar just nu: Fatal Fury Special (Neo Geo AES), Dishonored (PC), Elder Scrolls Online (PC)
Senast klarade spel: Quackshot (Mega Drive)
Senast köpta spel: Virtual Hydline (Saturn), Vampire Saviour (saturn)
Favoritspel: Elder Scrolls Serien, Last Blade 1 & 2
Spel jag vill köpa: Radiant Silvergun, Story of Thor, Magician Lord
Musik jag lyssnar på just nu: Rob Hubbarts Sid Chip musik -
-
Mikael heter jag och är i skrivande stund 35 år. Jag har varit en gamer så länge jag kan minnas och tänkte att det vore kul att fylla på med spel kompisar. Jag kör mest via Playstation och PSN Network men det händer att man kör lite på PC med 😉
Jag heter nästan alltid J3nkl3r på alla Nätverk, så jag är lätt att hitta. Kolla in mig på Steam, Playstation Network 🙂
Zombi PS4 - www.uex.se
Just nu spelar jag detta spel som dock är single player men är väl snart klar där. Jag spelar även sällskapsspel och brädspel 😛
Senaste inläggen från UEX
Nyheter
USA planerar stor truppminskning i Syrien2025-04-18 23:23 De senaste nyheterna om USA och Syrien. I ett kalkylerat drag för att konsolidera resurserna förbereder sig USA:s militär för att minska antalet trupper i Syrien med nästan hälften, och sjunka under 1 000-strecket. |
Tragedi på Kongofloden kräver 148 liv2025-04-18 23:16 De senaste nyheterna om Demokratiska republiken Kongo. En tragisk scen utspelade sig på tisdagen vid Kongofloden, där ett träfartyg med omkring 500 människor ombord fattade eld och kapsejsade, vilket ledde till att 148 bekräftade döda och över 100 fortfarande saknas. |
Trump-administrationen återupplivar debatten om labbläckor med ny COVID-webbplats2025-04-18 22:57 De senaste nyheterna om USA. I ett drag som återupplivar en av de mest splittrande berättelserna om pandemin har Donald Trumps Vita hus lanserat en ny webbplats som beskyller ett kinesiskt laboratorium för utbrottet av covid-19. Kolla in det här. |
USA:s attack mot jemenitisk bränslehamn lämnar 74 döda i krigets dödligaste slag hittills2025-04-18 19:56 De senaste nyheterna om USA och Jemen. I vad som nu är den dödligaste amerikanska attacken sedan dess kampanj mot Jemens Houthi-rebeller inleddes, dödades minst 74 människor i ett bombdåd vid bränsleterminalen Ras Isa vid Röda havet. |
USA kommer att stoppa Ukrainas fredsansträngningar om inga framsteg görs snart, säger Trump och Rubio2025-04-18 19:50 De senaste nyheterna om Ryssland och Ukraina. Trots förnyade diplomatiska ansträngningar och uppmuntrande reaktioner från europeiska allierade håller den amerikanska administrationen på att förlora tron på fredsprocessen mellan Ryssland och Ukraina. |
Sifu-utvecklarnas fotbollsspel Rematch håller i pc-speltest i helgen2025-04-18 16:00 Fotboll, fast åt Rocket League-hållet, typ? |
Påsk-spelhelg med jobbiga svamp, klassnytt och gladiatorspel2025-04-18 15:00 Vi spelar allt från The Last of Us 2 till Baldur's Gate 3. Vad spelar du? |
Livstecken från atmosfäriska Blight: Survival2025-04-18 13:08 Ett nytt gameplay-klipp har dykt upp. |
FZ High Score – gissa betyget för Clair Obscur: Expedition 332025-04-18 12:00 Hur bra tycker kritikerna det nya rollspelet blir? |
Ny trailer för Painkiller-rebooten ger oss en titt på puffrorna2025-04-18 09:59 Japp, vi verkar kunna nagla fast buset på väggarna. |