Batman: The Enemy Within (2017)
-
|==========>
Source: https://www.mobygames.com/game/batman-the-telltale-series-the-enemy-within
<==========| -
|==========>
Format: PS4
Rating: 3Comment:
Batman-spelen är de enda Telltale-spelen jag tycker är riktigt roliga just eftersom jag verkligen gillar Batman. Föredrog dock säsong 1 eftersom där tvingades jag inte göra lika många val jag inte ville göra, vilket är Telltales-spelens största brist - de val man gör har väldigt begränsad betydelse. Bra karaktärstolkningar och kul att få bli vän med Jokern dock, och de två första episoderna är lysande!
<==========| -
|==========>
Format: PS4
Rating: 2
Completed: 2018-12-14Comment:
Om man ska jämföra med första spelet så tycker jag att detta var lite sämre. Men faller ändå inom ramarna för ett helt ok spel.
<==========|
Senaste inläggen från UEX
Nyheter
Digital Foundry: Switch 2 presterar mycket bra mot Playstation 42025-04-08 16:24 Under förra veckan fick vi som bekant kolla in Switch 2 för första gången och sedan dess har det varit ett närmast konstant flöde av nyheter gällande Nintendos nya konsoll. Inte minst spelen, där bland annat vi på Gamereactor kunnat prova på det som komma skall, vilket du kunnat läsa om i våra förtittar. |
Ancelottis svar till de människor som kanske är "trötta på honom"2025-04-08 16:12 Carlo Ancelotti har kritiserats en hel del den här säsongen i Real Madrid. Även om laget fortfarande har alternativ att vinna alla tre tävlingarna (Liga, Copa och Champions League ) har laget haft problem i de flesta av matcherna, och så sent som förra helgen åkte de på sin femte ligaförlust för säsongen. Många tror att det är tränarens fel, genom att missköta byten, placera spelare i positioner där de inte är bra eller slösa bort talangen hos unga spelare som Endrick, Arda Guler och klubbens egna egna spelare. |
Bekräftat: ny Diablo 4-expansion 20262025-04-08 16:00 Blizzard visar framtiden. |
Hades II blir tidsexklusivt till Switch 22025-04-08 15:48 {Hades II} var ett av de första tredjepartsspelen som utannonserades till Switch 2 under förra veckans Nintendo Direct. Nu har Supergiant Games via Instagram släppt en ny video med fler detaljer - och bekräftar i samband med denna att spelet blir en tidsbegränsad konsolexklusivitet till Switch 2. |
Jannik Sinners tidigare fystränare förklarar sin version av Clostebol-incidenten efter "allvarlig skada på hans rykte"2025-04-08 15:45 Jannik Sinners positiva syn på Clostebol, som tillkännagavs den 20 augusti 2024, fick enorma återverkningar i tennisvärlden, och spelaren är för närvarande inne på den sista månaden av sin tre månader långa avstängning efter överklagandet från World Anti Doping Agency. Den italienska spelaren och världsettan förklarade alltid att det inte var hans fel, och att det var ett resultat av en oavsiktlig kontaminering från hans fysioterapeuter. |
Sydkorea ställer in den 3 juni för nyval mitt i politisk omvälvning2025-04-08 15:38 De senaste nyheterna om Sydkorea. Landet har officiellt satt den 3 juni som datum för ett snabbt presidentval efter förra veckans avsättande av president Yoon Suk Yeol, vars korta uttalande om undantagstillstånd i december ledde till en konstitutionell kris. |
Nintendo om Mario Kart World-priset: "Inget riktmärke"2025-04-08 15:05 Förvänta dig "varierade prislappar". |
Sätt DITT betyg på Assassin's Creed Shadows2025-04-08 14:08 Vilken blir din dom? |
Inet utser mars månads bästa medlemsrecension2025-04-08 13:02 FZ-medlemmarnas recensioner av allt från konsolspel till brädspel gör upp om Inets åtråvärda presentkort på torsdag. |
Nej, Switch 2 får inte achievements2025-04-08 11:32 Men! Zelda-spelen får app-variant. |