Batman: The Enemy Within (2017)
-
|==========>
Source: https://www.mobygames.com/game/batman-the-telltale-series-the-enemy-within
<==========| -
|==========>
Format: PS4
Rating: 3Comment:
Batman-spelen är de enda Telltale-spelen jag tycker är riktigt roliga just eftersom jag verkligen gillar Batman. Föredrog dock säsong 1 eftersom där tvingades jag inte göra lika många val jag inte ville göra, vilket är Telltales-spelens största brist - de val man gör har väldigt begränsad betydelse. Bra karaktärstolkningar och kul att få bli vän med Jokern dock, och de två första episoderna är lysande!
<==========| -
|==========>
Format: PS4
Rating: 2
Completed: 2018-12-14Comment:
Om man ska jämföra med första spelet så tycker jag att detta var lite sämre. Men faller ändå inom ramarna för ett helt ok spel.
<==========|
Senaste inläggen från UEX
Nyheter
8 juni! Stor Xbox Games Showcase + The Outer Worlds 2 Direct2025-04-09 15:44 Spelsommaren är snart här! |
Sommarens stora Xbox-event officiellt utannonserat2025-04-09 15:16 Två månader återstår till den numera E3-lösa veckan i juni och Microsoft är först ut med att bekräfta ett spelevent. Xbox Games Showcase går av stapeln söndagen den 8 juni klockan 19:00 - samma dag och tid som deras traditionella E3-presskonferenser brukade vara. {The Outer Worlds 2} får dessutom en egen specialpresentation direkt efter huvudshowen - likt det Bethesda gjorde med {Starfield} härom året. |
Zelda till Switch 2 listas för 899 kr2025-04-09 15:01 Dyrare än nya Donkey Kong Bananza. |
Tider och datum för kvartsfinalerna i Europa League och Conference League2025-04-09 14:22 Semifinalisterna i Europa League och Conference League avgörs om en dryg vecka. Torsdagen den 10 april och torsdagen den 17 april är det dags för kvartsfinalerna, där ordningen och parenteserna avgörs efter åttondelsfinalen. Europa League10 april (första sträckan)
17 april (andra sträckan)
Konferensligan10 april (första sträckan)
17 april (andra sträckan)
<bild></bild> |
Switch 2:s prislapp "lämplig", säger Nintendo-chefen Bowser2025-04-09 13:54 En prislapp som motsvarar upplevelsen, menar han. |
Billie Jean King blir den första idrottskvinnan att få en stjärna på Hollywood Walk of Fame2025-04-09 13:53 Billie Jean King, en av de bästa tennisspelarna genom tiderna, vinnare av 39 Grand Slams (12 i singel, 16 i damdubbel och 11 i mixeddubbel) och grundare av Woman's Tennis Association (WTA), har blivit den första idrottskvinnan att få en stjärna på Hollywood Walk of Fame. |
Gamecube-handkontrollen till Switch 2 kan enbart användas med Gamecube-spel2025-04-09 13:32 Det var många som jublade över beskedet att Gamecube-spel kommer läggas till i Switch Online-biblioteket för Switch 2-ägare, där vi bland annat kan se fram emot Sega-höjdaren {F-Zero GX} och klassikern {The Legend of Zelda: The Wind Waker}. |
Trump-regeringen anser att Iphones ska byggas i USA2025-04-09 13:10 Med ett handelskrig runt hörnet har Karoline Leavitt, Vita husets pressekreterare, fullt upp med ämnet. Under en presskonferens den 8 april 2025, hävdade Leavitt att Trump inte bara tror att det är möjligt att tillverka Iphones i USA, utan att Apples nyligen annonserade investering på 500 miljarder dollar bevisar det: |
Auto-häst och PS5 Pro-fägring – Assassin's Creed Shadows uppdaterat2025-04-09 13:07 Snyggare på PS5 Pro. |
10 dollar för Switch 2 Welcome Tour: "Inte ett orimligt pris"2025-04-09 11:32 Valuta för pengarna, säger Nintendo. |